26 august, 2005

Hvor er det synd for mig! Trøste Trøste

Hvor er det bare synd for mig. Jeg roder stadig rundt i forkølelse og ondt i halsen tåger. Man er da vist ikke mere syg, end man godt kan gå på arbejde. Og det gør man så. Resultat: Jeg er stadig lige forkølet, og har stadig ondt i halsen. ØV.

Men jeg har da fået strikket lidt videre på min dobbelte Kauni, så nu er jeg næsten halvvejs. Se bare her.


Se.......Så skulle jeg jo lige et smut hen i Olli Garn (Valby), for at aflevere det garn som jeg jo havde lånt til at vise de strikkende gæster i søndags. Og jeg havde jo stadig lidt ondt af mig selv.

1-2-3 Garn afleveret med tak for lån. Et styks tom pose. Det går virkelig ikke.

1-2-3 Lidt garn til et sjal sprang ned fra hylderne og ned i posen.
Er det ikke bare lækkert? Spørger jeg så lige.



Snakke - Snakke. Malene fortæller, at noget af hendes halvfærdige strikketøj er gået til filmen. Det skal være i den næste TDC reklame og skal bl.a. spille sammen med Thomas Bo Larsen. Hmm.... Gad vide om det giver autografer, når det kommer tilbage i biksen igen?

Nå, hygge - hygge og vi ses. Når næsten hen til døren, men nej. 1-2-3 er endnu 3 nøgler skønt garn, til endnu et sjal, spænet hen over gulvet, benspænd, og så ellers op i posen, inden konen når at opdage, hvad det egentlig skete.



Så nu, trøste - trøste, har jeg ikke helt så ondt af mig selv mere. Nu vil jeg bare gerne hjem fra arbejde og igang med pindene.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Måske du skulle begynde at gå til selvforsvar, så du kan kæmpe mod alt det garn, der overfalder dig....??

Og så lige mange tak for sidst - det var rigtigt hyggeligt. Og jeg købte slet ikke noget (min glorie blænder helt, ikke??)

KH Tina

Anonym sagde ...

Åh ja, det er noget være noget med alt det garn der hopper på en når man helt uskyldigt besøger en garnbutik - hvad enten det er på nettet eller ude i det virkelige liv! Det kunne være man skulle gå udenom den slags butikker... Nej, undskyld, det var en virkelig dårlig joke ;-)
Men det har jo hjulpet på din forkølelse, så mon ikke vi kan få garn godkendt som medicin ved WHO?
Jeg glæder mig til at se hvilke sjaler du får ud af alt det lækre garn.
Knus Britta

Anonym sagde ...

Åååårh, hvor ER det lækkert, især den nougat-fløde-caffe-latte-agtige mohair og den regnbuefarvede ting fra Garnstudio! *grøn af misundelse*

Anonym sagde ...

Altså Ditte med den fortælling kan man da ikke være ret meget syg, hva' Thi Hi

Knus Lise

Dorte sagde ...

Næææ ... og iiiihhhh .... og åååååhhh .... beundringen for dit kaunisjal og nyindkøbte garner vil ingen ende tage !! Det hele ser så delikat og smukt ud.
Kh Dorte

Vivian sagde ...

Hold da OP for en masse skrammel stakkels dig er blevet udsat for hér i din gæstebog, det er bare så fælt når man bliver spammet på dén måde !!

Nå men se nu at blive rask duuh, ikk' Og sikke lækre sager du har shoppet !!

Knus Viv

Ditte sagde ...

Jeg har da fået slettet alle de irriterende spam kommentarer.