17 august, 2005

Hurra. Det virker.

Nu ser det efterhånden ud til at ville lykkes for mig. Det er ellers ligefør jeg er blevet skaldet, for hvor har jeg dog revet mig i håret mange gange.





I skal da også lige have lov til at se, hvad posten havde med til mig i lørdags. 2 bundter af det flotte Kauni-garn, 2 nøgler sokkegarn fra Animal kollektionen (tiger og zebra) og 2 nøgler turkis sokkegarn. Hurra, Marianne fra Markno.
, er heldigvis ved at være på banen igen.







Jeg skylder lige min skønne fødselsdagsgruppe noget.
Jeg har nemlig med vilje, ikke vist billede af mine fødselsdagsgaver på min gamle msn-blog. Tusinde tak skal I have. I er en flok ualmindelige dejlige strikkedamer. Og her kommer det så:






Er der ikke bare helt vildt meget???? Det var bare så sjovt at opleve glæden ved at have fødselsdag igen. Det var fuldstændig som da jeg var barn. Det var ligefør, at jeg løb postbudet imøde. Kan I se det for jer!!!!

Dame, ca. 40, overfalder postbud med ordene:" Hurra, Jeg har fødselsdag. Har du nogle gaver med til mig"?

Hmmmm. Må man så lige bede om kammertonen?












Ingen kommentarer: