13 september, 2005

Ondt i måsen.

I disse dage, går jeg rundt og er lidt meget øm i måsen. Hvorfor? Fordi, jeg ikke kan styre mine ben.


Jeg har arvet Thor's aflagte Freestyle dansesko. Det er de fedeste gummisko man kan tænke sig. Så de vil næsten ikke af fødderne.
De er bare en lille smule glatte, så man skal ikke sætte hælen på kanten af et trappetrin, for så glider man.


Det gjorde jeg. Så jeg sad på måsen hele vejen ned ad trappen.
Og nu har jeg så vundet et blå-lilla-rødt-gult-grønt mærke på størrelse med fyn velplaceret på min venstre balle.


"Slog du dig?" spurgte min altid søde mand. "Ja, jeg fik faktisk lige en hurtig hedetur, da jeg rejste mig igen." svarede jeg. Hvorpå han lige fik det der "Ja, så var det heller ikke værre" udtryk i ansigtet. Det varede så lige indtil han om aftenen fik øje på hele Fyn og omegn, som lige tittede frem fra trussekanten.

Så skulle min svigermor lige se!!!!!!


KÆMPE HVIN. Er du sikker på, at du ikke har brækket noget??????


Øhhh. Ja, for så ville det vel gøre mere end ondt. Ikke????


Det satser jeg på.


Photo opportunity - tænker du måske?


Men nej, jeg må skuffe folket. Min store blegfede (eller mangefarvede småfede) mås er ikke til offentlig beskuelse.

3 kommentarer:

Vivian sagde ...

Åååh Gud. For pokker jeg føler med dig ! Ramte engang selv ned på siden af låret efter en lignende flyvetur og tænk, bankede en sene midt over med dertil hørende "hul ind i siden" i mange år - fa'me uhyggeligt !!!
Pas nu ekstra godt på dig selv, og undlad ikke et lægebesøg hvis det nu alligevel virker for "underligt" - det kan jo mås... øøh NÅS endnu *GGG* !

KH Vivian

Anonym sagde ...

Vi vil se den pååå-ååå, vi vil se den påååå-ååååå...eller ej! *s* Man tænker bare "av - av - av - av.." for hvert trin der er ned, ikk'? Gjorde det samme, da jeg var højgravid med Emil...chokket sidder stadig i mig.

Anonym sagde ...

Av for søren da Ditte...sådan noget gør bare sååååå ondt! Rigtig god bedring...vi må håbe Fyn snart bliver mindre ;o)

Knus fra Randi